Etusivu > Markkinat > Läpileikkaus: Mihin Applen ihmekoneen menestys perustuu?

Läpileikkaus: Mihin Applen ihmekoneen menestys perustuu?

Pystyn hahmottamaan Applen kohdalla kolme komponenttia, jotka ovat sen menestyksen takana.

 

1) Useita ”first in the market” ja ”first mover advantage” -etuja ketjussa

iPod, iPhone, iPad. Kaikki nämä julkistukset ovat olleet ensimmäisinä tai ensimmäisten joukossa markkinoilla. Applen kohdalla näitä julkistuksia on tullut vieläpä ketjuissa.

 

2) Sijainti kuluttajateknologian aallonharjalla

Apple julkaisee tuotteita, jotka usein käynnistävät tuoteryhmänsä elinkaaren.

 

3) Tuotteiden hinnoittelu hintaluokan yläpäähän

Kategoriat:Markkinat
  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: