Etusivu > Markkinat > First mover advantage kaikessa yksinkertaisuudessaan, osa 2: Case iPad

First mover advantage kaikessa yksinkertaisuudessaan, osa 2: Case iPad

Osassa 1 kerrattiin Facebookin menestys Google+ verrattuna. Toinen hyvä esimerkki on tablet-maailmasta. iPad on saanut merkittävän etumatkan, tunnettuuden ja preferenssin muihin tablet-laitteisiin verrattuna. Lisäksi iPad-nimeä saatetaan käyttää synonyymin omaisesti tarkoittaen kaikkia tablet-laitteita. Ei huonosti.

  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: