Etusivu > Web 2.0 > Ole siellä missä asiakkaasi ovat

Ole siellä missä asiakkaasi ovat

Huuto.nettiin voi avata verkkokaupan, Farmville-peli on suosittu Facebookissa. Tässä pari esimerkkiä siitä minkälainen vaikutus voi olla sillä, että olet siellä missä asiakkaasikin ovat. Erityisesti tämä koskee monia web-palveluja. Mielestäni kävijöiden kerääminen yksittäiseen stand-alone web-palveluun on muuttunut haastavaksi, etenkin jos palvelu on jostakin näkökulmasta tarkasteltuna vain marginaalinen. Web-käyttäjän ajasta taistelee monia paremman kokonaisuuden omaavia sivustoja, kuten vaikkapa Facebook.

Kategoriat:Web 2.0
  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: