Etusivu > Web 2.0 > Yltääkö konversiosi maaliin saakka?

Yltääkö konversiosi maaliin saakka?

Konversio on paljon puhuttu sana näinä päivinä. Konversio esimerkiksi ilmaisee kuinka moni nettimainoksen nähnyt klikkaa sitä (CTR, Click-through rate). Vielä parempi mitta on kuinka moni verkkokauppaan saapunut oikeasti ostaa sieltä jotakin. Tukeehan nettikauppasi tätä mittausta? Silloin pystyt suuntaamaan mainontaa vain kannattaville asiakkaille. Ketjun on oltava katkeamaton – aina mainoksesta verkkokaupan check-outiin. Keskity siis ostaviin asiakkasiin.

  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: