Etusivu > Muutos, Sähköinen sisältö, Web 2.0 > ”What if Google…” -argumentti

”What if Google…” -argumentti

Google on internetin kuningas. Sen palvelut ovat käytetyimpiä, se ulottuu joka paikkaan, sillä on kapasiteettia. Aina kun on kyse internetissä tapahtuvasta aktiviteetista, on Google otettava huomioon. Tällaista mekanismia voisi kuvailla ”What if Google…” -argumentiksi.

Printtimedialle ”What if Google…” -argumentti on tullut jo tutuksi online-siirtymän yhteydessä. Se havahtui siihen, että netissä mainosmarkkinat toimivat eri tavalla kuin printtimaailmassa. Seuraavaksi argumentti koskettaa tv-alan toimijoita, kun netti-tv:n mahdollistavat laitteet yleistyvät. Google on sillä saralla valmiina Youtube-palvelunsa kanssa. Perinteinen broadcasting-alan mainosmalli (=30 sekunnin spotti) kohtaa koko web 2.0 repertuaarin – mitattavuuden, yksilöitävyyden, kohdennettavuuden, on demand -periaatteen, kansainvälisyyden, interaktiivisuuden. Rumaa jälkeä on luvassa.

  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: