Etusivu > Uncategorized > Miksi kaikki eivät osta kaupasta juuri niitä ostoksia, joita sinä ostat?

Miksi kaikki eivät osta kaupasta juuri niitä ostoksia, joita sinä ostat?

Mistä se johtuu? Mihin ostopäätös perustuu? Mitkä tekijät vaikuttavat ostopäätöksen syntyyn?

YHTEISÖLLISET TEKIJÄT

Kulttuuri

  • Kulttuuri ja arvot
  • Alikulttuurit
  • Sosiaaliluokka

Yhteisöt

  • Referenssiryhmä
  • Mielipidejohtajat
  • Perhe

YKSILÖLLISET TEKIJÄT

Yksilö

  • Sukupuoli
  • Ikä
  • Persoonallisuus
  • Elämäntyyli

Psykologia

  • Havaintokyky/tarkkuus
  • Motivaatio
  • Asenteet
  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: